Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)

Διαπίστωσα πως στο πρατήριο οι τιμές είναι διαφορετικές σε σχέση με την εφαρμογή. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Ο υπεύθυνος του κάθε πρατηρίου έχει την υποχρέωση να ενημερώνει τις τιμές των καυσίμων στο Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, βάσει νόμου (Αριθμ. 91354/2017, ΕΝΟΤΗΤΑ 11.5, Άρθρο 114). Στην περίπτωση που οι τιμές δεν είναι ενημερωμένες, την ευθύνη μπορεί να έχει είτε ο υπεύθυνος του πρατηρίου είτε η βάση δεδομένων του Παρατηρητήριου Τιμών Καυσίμων. Εσείς σαν πελάτης αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να ενημερώσετε τον υπεύθυνο του πρατηρίου αντίστοιχα.

Ψάχνω ένα πρατήριο αλλά δεν το βρίσκω στην εφαρμογή.

Σε αυτήν την περίπτωση μπορεί να υπάρχουν πολλοί παράγοντες που αφορούν κάποιο λάθος από τον υπεύθυνο του πρατηρίου, όπως το να μην έχει κάνει εγγραφή του πρατηρίου στην βάση δεδομένων του Παρατηρητήριου Τιμών Καυσίμων του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, όπως οφείλει να κάνει. Άλλες φορές ενώ το πρατήριο είναι εγγεγραμμένο, ο υπεύθυνος δεν έχει ενημερώσει τις τιμές του για πάνω από 30 ημέρες που είναι και το ανώτατο όριο ενημέρωσης τιμών, με αποτέλεσμα να μην εμφανιστεί το πρατήριο κατά τον συγχρονισμό. Σας ενημερώνουμε πως εφόσον ένα πρατήριο τηρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα εμφανιστεί στην εφαρμογή στον επόμενο συγχρονισμό, ο οποίος γίνεται ανά μια ώρα.

Γιατί ο αριθμός των πρατηρίων αυξάνεται και μειώνεται μερικές φορές;

Το FuelDaddy διαθέτει μηχανισμό ο οποίος αφαιρεί αυτόματα τα πρατήρια που ξεπερνούν το ανώτατο όριο ενημέρωσης τιμών, το οποίο βάσει του νόμου είναι 30 ημέρες. Εφόσον ο υπεύθυνος δεν έχει ενημερώσει τις τιμές του πρατηρίου εντός του ορίου που έχει θέσει ο νόμος, αφαιρείται αυτόματα και από την εφαρμογή μας.

Σε κάποια πρατήρια τα στοιχεία είναι ελλιπή (π.χ. τηλέφωνο, ωράριο λειτουργίας κ.α.) Γιατί;

Τα δεδομένα και οι πληροφορίες που έχουμε για κάθε πρατήριο έχουν ληφθεί από τους εγγεγραμμένους πρατηριούχους της πλατφόρμας μας, τις επίσημες ιστοσελίδες της κάθε εταιρείας αλλά και από άλλες πηγές όπως εταιρικά προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταλόγους, μηχανές αναζήτησης κτλ. Ωστόσο ακόμα και αυτές οι πληροφορίες μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να είναι ανακριβείς. Εάν εντοπίσετε κάποιο λάθος μπορείτε να μας το αναφέρετε μέσω της λειτουργίας “Βελτίωση Καταχώρησης” η οποία υπάρχει στο κάτω μέρος της σελίδας του κάθε πρατηρίου. Μέσω της λειτουργίας αυτής μπορείτε να προτείνετε τη θέση του πρατηρίου πάνω στο χάρτη, να ανεβάσετε φωτογραφίες, να προτείνετε τροποποιήσεις καθώς και να μας στείλετε οποιαδήποτε άλλα σχόλια έχετε σχετικά με το κάθε πρατήριο.

Μπορώ να προτείνω νέες ιδέες στο FuelDaddy?

Στο FuelDaddy όλες οι ιδέες είναι καλοδεχούμενες και θα χαρούμε να τις μοιραστείτε μαζί μας. Μπορείτε να προτείνεται κάποια ιδέα ή αλλαγή στην φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε στην εφαρμογή η την ιστοσελίδα μας. Εφόσον η ιδέα σας εγκριθεί θα μπει στην λίστα προτεραιότητας. Οι αλλαγές και οι προσθήκες στην εφαρμογή και την ιστοσελίδα απαιτούν ένα εύλογο χρονικό διάστημα καθώς και πόρους για να ολοκληρωθούν. Η ομάδα μας δουλεύει ακατάπαυστα έτσι ώστε να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στο λιγότερο δυνατό χρόνο.